Тренінг завершується. З усього того, чого я навчилася на цьому тренінгу,
на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде залучення їх
до самонавчання, самооцінки результатів своєї діяльності. Окрім цього,
здобуті мною знання, допоможуть розвивати у учнів навички 21
століття....
Демчук Наталія
середу, 22 серпня 2012 р.
Модуль 10. Рефлексія
Під
час розгляду матеріалів даного модуля та виконання вправ, я дізналася
від своїх колег ,як можна допомогти учням стати самоспрямованими в
навчанні, що необхідно покращити у своїй роботі, щоб учні прагнули
самостійно здобувати знання.
Кожен учень - це унікальна особистість, тому необхідно здійснювати індивідуальний підхід до кожного учня і задовольняти різноманітні потреби учнів.
Кожен учень - це унікальна особистість, тому необхідно здійснювати індивідуальний підхід до кожного учня і задовольняти різноманітні потреби учнів.
Модуль 9. Рефлексія
Матеріал і вправи цього модуля для мене були корисними. Поради колег були дуже доцільними і корисними. Деякі з них обов'язково спробую використати у своєму проекті...
вівторок, 21 серпня 2012 р.
Модуль 8. Рефлексія
Чітка
система оцінювання діяльності учнів протягом усього часу реалізації
проекту позитивно впливає на виконання основних завдань. Особливо
ефективним є залучення до оцінювання самих учнів. Хоч для цього
потрібно вирішити ряд проблем: психологічного бар'єру самих учнів,
необ'єктивності учнівського оцінювання тощо. Робота з матеріалом 8
модуля дозволила віднайти мені шляхи вирішення зазначених проблем.
Модуль 7.Рефлексія
Створення прикладу учнівської роботи (вікі-сторінку) дозволило мені
уточнити очікувані результати діяльності учнів у моєму проекті, а також
уточнити методику навчання. Надіюсь, це допоможе мені в майбутньому.
Модуль 6.Рефлексія
Робота над модулем 6 для мене була дуже цікавою і легкою... Я із
задоволенням працювала під час педради, обговорювали проблеми безпеки в
Інтернеті, пропозиції по вирішенню оформляли на вікі -сторінці, хоч
знову ловила себе на думці, що беруся до виконання завдання, не дочитавши
інструкції (тішить, що я не одна... але треба старатись). А ще я
створила опитувальник і розіслала своїм одногрупникам листи з проханням
пройти опитування. Прикрасила свій блог, написала коментарі на
блогах друзів. При перегляді свого плану
навчальної теми усвідомлюю, що є ще багато недопрацьованого.
Модуль 5. Рефлексія
Пройшов ще один етап навчання. Сьогодні уже веселіше. Розглядаючи
презентацію, створену раніше, я ще раз проаналізувала основні питання проекту, почула два коментарі і одне зауваження,
які обов'язково врахую у своїй роботі. Вчилися проводити педраду у
Вікі-середовищі. А ще пройшла тест про авторське право та розглянула
інші документи. Визнала для себе одну особливість - потрібно і вчителів,
і учнів вчити критично оцінювати веб-ресурси, щоб вміти виокремлювати
достовірно правильну інформацію із величезного напливу різної
інформації.
Підписатися на:
Дописи (Atom)