середу, 22 серпня 2012 р.

Модуль11. Рефлексія

Тренінг завершується. З усього того, чого я навчилася  на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде залучення їх до самонавчання, самооцінки результатів своєї діяльності. Окрім цього, здобуті мною знання,  допоможуть розвивати у учнів навички 21 століття....

Модуль 10. Рефлексія

Під час розгляду матеріалів даного модуля та виконання вправ, я дізналася від своїх колег ,як можна допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні, що необхідно покращити у своїй роботі, щоб учні прагнули самостійно здобувати знання.

Кожен учень - це унікальна особистість, тому необхідно здійснювати індивідуальний підхід до кожного учня і задовольняти різноманітні потреби учнів.

Модуль 9. Рефлексія


Матеріал і вправи цього модуля для мене були корисними. Поради колег були дуже доцільними і корисними. Деякі з них обов'язково спробую використати у своєму проекті...

вівторок, 21 серпня 2012 р.

Модуль 8. Рефлексія

Чітка система оцінювання діяльності учнів протягом усього часу реалізації проекту позитивно впливає на виконання основних завдань. Особливо ефективним є залучення до оцінювання самих учнів.  Хоч для цього потрібно вирішити ряд проблем: психологічного бар'єру самих учнів, необ'єктивності учнівського оцінювання тощо. Робота з матеріалом 8 модуля дозволила віднайти мені шляхи вирішення зазначених проблем.

Модуль 7.Рефлексія

Створення прикладу учнівської роботи (вікі-сторінку) дозволило мені уточнити очікувані результати діяльності учнів у моєму проекті, а також уточнити методику навчання. Надіюсь, це допоможе мені в майбутньому.

Модуль 6.Рефлексія

Робота над модулем 6 для мене була дуже цікавою і легкою... Я із задоволенням працювала під час педради, обговорювали проблеми безпеки в Інтернеті, пропозиції по вирішенню оформляли  на вікі -сторінці, хоч знову ловила себе на думці, що беруся до виконання завдання, не дочитавши інструкції (тішить, що я не одна... але треба старатись). А ще я створила опитувальник і розіслала своїм одногрупникам листи з проханням пройти опитування. Прикрасила свій блог, написала коментарі на блогах друзів.  При перегляді свого плану навчальної теми усвідомлюю, що є ще багато недопрацьованого.

Модуль 5. Рефлексія

Пройшов ще один етап навчання. Сьогодні уже веселіше. Розглядаючи презентацію, створену раніше, я ще раз проаналізувала  основні питання проекту, почула два коментарі і одне зауваження, які обов'язково врахую у своїй роботі. Вчилися проводити педраду  у Вікі-середовищі. А ще пройшла тест про авторське право та розглянула інші документи. Визнала для себе одну особливість - потрібно і вчителів, і учнів вчити критично оцінювати веб-ресурси, щоб вміти виокремлювати достовірно правильну інформацію із величезного напливу різної інформації.